Outlook 2016 / Outlook 365 Opsætnings guide til POP på vores Hosted Exchange
Start dit Outlook 2016/ Outlook 365

Klik på “Filer”.

Under "Oplysninger" Klik på “Kontoindstillinger” og derefter på “Kontoindstillinger…” i dropdown menuen.


Klik nu på “Ny…”

Skriv din mailadresse ind
Tryk på Avancerede Indstillinger
Sæt kryds i “Lad mig manuelt konfigurere min konto” og
Klik herefter på “Opret forbindelse”.

Under kontotype, vælg nu “POP”

Udfyld nu dine bruger oplysninger:

Skriv www.webexchange.nu i “indgående post:” .
I indgående post port skal der stå 110
Skriv smtp.webexchange.nu i “Udgående post:”
I Udgående post port skal der stå 587
Krypteringsmetode : STARTTLS
Kan ikke sende post ?
1 Klik på “Filer” øverst til venstre i Outlook
2 Klik på Oplysninger > “Kontoindstillinger” knappen til højre og derefter på “Kontoindstillinger…” i dropdown menuen.
3 Klik “Reparer” på din mail konti
4 Vælg avanceret indstilling inden du trykker på Reparer knappen
Under “Server til udgående post” skal følgende være indstillet

Server der skal stå smtp.webexchange.nu
Tjek at der står “587” i Port feltet
Brug følgende kryptering der skal vælges enten AUTO eller STARTTLS
Sæt flueben i “Server til udgående post (SMTP) kræver godkendelse”.
Klik på “Reparer”.