Office 365 Backup

Microsoft 365 Backup sikrer alle dine OneDrive- og/eller SharePoint-filer, mails, kontakter, osv. Alle filer du har gemt i skyen er sikkerhedskopieret, hvis nu uheldet er ude. Der tages Backup hver 4. time af alle dine OneDrive- og/eller SharePoint-filer, mails, osv.


For at tjekke om der er slået backup til på din Office 365 løsning kan du gå ind i Office 365 panelet hos os. Hvis du logger ind i dit kundecenter her: https://controlpanel.scannet.dk


Når du er logget ind i kundecentret finde du jeres Office løsning i din oversigt og trykker på domænet til løsningen


Nu er du inde på dit Office 365 produkt skal du ind i vores Office 365 panel.Tryk på “Office 365 Kontrol panel”




Gå under Punktet Backupopsætning, der kan du se om det er slået til.Hvis du kun har valgt at nogle af brugerne skal have det, så kan du også se hvilke der har det aktiveret.


Når du ved at Backup er slået til og det har kørt (hver 4. time), så vil du under Restore kunne gendanne indhold



Nu skal indholdet (Placering af data) vælges du gerne vil gendanne, først skal du vælge hvad det er.


- Placering (Exchange / One drive / Sharepoint)
- Dato
- Tidspunkt
Når det er valgt, så tryk på knappen "Indlæs indhold" for at hente data frem fra backup på det ønskede tidspunkt




Her vælges mailadressen (kontoen) og så fx den undermappe hvor du gerne vil have genskabt indholdet fra det ønskede tidspunkt.