Har du udfordringer med at sende mail/post? Så skyldes det muligvis problemer med den udgående server. Se hvordan du kan tjekke det i denne guide. Fra din hjemmeskærm på din iOS enhed tryk på "Indstillinger".
Rul ned i bunden og tryk på "Apps".
Tryk på nu "Mail" i oversigten.
Tryk på "Postkonti" for at komme ind til konti-oversigten.
Tryk på din konto (din mailadresse)
Når du er inde på din konto trykker du på "kontoindstillinger"
Under kontoindstillinger finder du punktet SMTP under "Server til udgående post"
Her trykker du på den primære server
Under "Server til udgående post" skal der stå nedenstående oplysninger. Hvis ikke, kan du rette i dem.
– Værtsnavn (asmtp.scannet.dk)
– Brugernavn (din emailadresse)
– Adgangskode (koden til din emailadresse)
– SSL skal være slået til
– Godkendelse skal være sat til "Adgangskode"
– Serverport skal være 587